Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, november 25

HOLD ME LIKE A PILLOW


Nu är lunchen över och det är dött som attans här nere på vallen, resten av personalen är på mässan och jag sitter här i min ensamhet och umgås med nobel + de kunder som "strömmar in". Menjag förstår dem flesta som stananr inne idag,jag hade nog själv inte gått utanför dörren i den här kylan om jag inte hade fått betalt för det och absolut då inte för att springa lite på gymmet haha!! Eftersom att Bellabullen tydligen slutade 18.00 som jag kom på så blir det inget mys med henne på stan. Dock tänkte jag bege mig och träffa Alexander "tönten" Angelin för lite fika. Skrev juh förut att jag skulle berätta lite om mitt och Bellas samtal igår haha, dock får det nog vänta för det verkar inte som om det är över än men men planerna är i fullgång och nu gäller det bara att hålla ut. Frästen så skickade jag iväg en anmälan till Journalistikvetenskaps linjen igår så vem vet vad som händer här näst. Puss.


Här är Nobel. Nobel är söt!



P.s: Jag har världen bästa morfar som kom och lämnade nikotin till mig för att jag varit så glömsk och glömt det hemma. LOVE U MOFFA!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL