Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, november 16


DO YOU REMEMBER?

ALL OF THE TIMES WE HAD.


Nu har jag börjat göra mig bekväm här hemma i kylan, alal kläder hänger nu på min klädstång och mina ballerina skor har bytts ut mot stövlar. Det är verkligen kyligt här hemma och inte hjälper det att jag en himlas förskylning från planet spökar med mig så att jag imorgon måste inta vårdcentralen för att förhinda halsfluss nu när jag börjar jobba på mitt nya jobb på Måndag. Saknar Portugal något fruktansvärt, att ens försöka jämföra mina hemländer går inte då kontrasten är för stor. Dock har mina vänner myst med mig både igår & idag och planerna inför våren börjar komma i handling. Vi har dock bestämt att denna hösten skall innehålla mycket nyttigheter, som träning, middagar och myspys då för att verkligen kunna satsa på oss. Jag gillar det och om det är något jag behöver nu när jag är tillbaka på hemmaplan så är det mina vänner. Bara dem kan hålla mina tårar borta. Nu ska jag dock tycka synd om mig själv och gotta ner mig i min säng där gossipgirl och nya nummret av comso väntar på mig tillsammans med en kopp te. Godnatt.


....LET`S BRING IT BACK?!?!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL