Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, november 17

FML
What to do! Jag har bokstavligt talat inte lämnat mitt rum mer än för toa besök och föda. Den här förskylningen ska bekämpas och om det betyder att jag ska behöva ligga ner och vara uttråkad en hel dag medans mina vänner ringer och vill shoppa, fika, äta middag ( i hate my understanding friends) m.m. så får det väl vara så. Jag är annars en väldigt rastlös person och att ligga hemma en hel dag är inte min grej och nu när jag legat där och tänk "vad ska jag göra nu? Vad ska jag göra nu ? " hela dagen ringer min mamma och säger att jag borde ligga hemma en dag till!! Aldrig livet nu ska jag tvinga mig till sömns och vakna upp frisk frisk frisk okej! Vad men mig i tankarna CIAO!
____________________________________

The hardest part is waking up in
the morning and remembering
what you had been trying so
hard to forget the
night before

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL