Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, november 12

I BE BACK BEFORE YOU KNOW IT.

Sista dagen i paradiset har nu anlänt, kom precis hem från nostalgi shopping i Guia och nu är det dags att fara till Lagos för att njuta en sista gång. De senaste dagarna har jag umgåtts med familj och vänner, firat Alex födelsedag med en girls karoeke night och igår var vi spontana och går ihop ett gäng i sista minuten och for till faro och såg bandet DUB INC. Kan inte fatta att 2 månader redan har gått, jag har verkligen haft en underbar tid mycket tack till min kusin Linnea och min moster + man men också tack vara att jag alltid haft ett gott sällskap runt om kring mig och just för att jag varit här i Portugal, i Praia da luz. Nu ska jag njuta till max ända fram tills planet går klockan 10 imorgon bitti, därefter väntar besök i Malmö hos kusiner och mys med Ivana innan jag åker hem till kära kalla Göteborg.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL