Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, november 1

666 THATS MY NUMBER.

Halloween helgen har gått förbi och igår gick vi alla all in på jobbet, Linnea var skolflickan som blivit biten av vampyr, John var zombi-bartender, jag var djävlen och Ana var flygvärdinnan. Kvällen var lyckad och efter jobbet mötte vi upp resten på vårat nuvarande favorit ställe Red eye där det bjöds på shotar, dans och en himla massa skratt. Idag är det dock lungt, vi har vilat ut oss och ikväll står filmmys på schemat. Det är juh nu 2 veckor kvar och jag kommer sakna alla här något otroligt även om jag snart kommer vara tillbaka likaväl som jag saknar alla där hemma. Idag är det juh även Maria "tjockismommos" Swans födelsedag så jag skickar en grattis hälsning här ifrån och så tänkte jag eftersom att jag inte är där för att fira kanske jag kan hjälpa till med en dejt iallafall, eller iallafall försöka. Så här har ni killar, en massa bilder på flickan som alltid skrattar, bits och är otroligt jobbigt. Dock är hon även söt, snäll och omtänktsam men det är en annan femma så WHY NOT GO FOR IT! IF YOU DONT TRY U NEVER KNOW RIGHT? En kommentar och dejten men denna donnan kan bli eran Ciao!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL