Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, oktober 30

ITS YOUR DAY BRO, Enjoy!

Idag är det ingen vanlig dag för det är min Lillebrors födelsedag, HURRA, HURRA, HURRA!!! Jag önskar verkligen att jag kunde vara där och ge dig en stor kram på din dag mattias men jag skickar så mycket kärlek och vämre som jag kan härifrån. Kan inte fatta att tiden går så fort, det kändes som igår när du var en liten plutt med pottfrilla som bet mig i armen när du inte fick som du ville. Jag saknar dig och när jag kommer hem ska vi fira dig rejält. Förutom att vara min lilleplutts födelsedag är det juh också lördag, Halloween helgen har börjat och folk kär ut sig til höger och vänster. Jag kör det imorgon för ikväll blir det antagligen the racingtrack som gäller, Linnea ska dansa och det finns en liten chans att min framtida man (RONALDO) kan vara där, haha!! I hope! Dock jobbar jag imorgon från 12.00, och inte tog vi det lungt igår heller aja det är väl så när man är ung livet leker och föräldrarna klagar. . . Får se hur det går, CIAO!

Hade ingen bild här så jag ritade en, fin va? haha !

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL