Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, november 3


Deep down you know that it's best
for yourself but you hate the thought of him being with someone else...

Sitter hemma hos Killarna in the villa with the girls, vi bestamde oss for att stanna inne ikvall och ha en movie night och eftersom att horrow movies varit teamat denna veckan sa blev sa denna kvall med . Med andra ord sa sitter jag och blogger for att jag egentligen ar skit radd och inte vill kolla mer. Onska att en viss person var har och holl min hand men icke sa nicke :( tusen mil bort och 8 veckor har nu snart gatt. Jag vill hem men jag vill ocksa stanna. ush jobbigt amne och alla tycker jag ska se denna HEMSKA film. talk later. love !

... cause i realised that inow know that i still love you. F*uck!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL