Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, oktober 3

YOU SPIN MY HEAD RIGHT ROUND!!!

hej på er, ikväll är en familjekväll här i praia da luz och nu alla vi strax hoppa in i bubbelpoolen för att njuta av att det är monligt. ja ni hörde rätt jag skrev att vi njöt av molnen oc grejen är juh den att det gör vi för just idag då allt är stängt och familjen samlas. Vi alltså jag och linnea behövde definitivt en break från alla utgångar och kvällar vi haft. Så nu har vi grillat, tagit en promenad och nu blir det mys. Blir att spendera natten i min moster och hennes man hus, mormor och morfar är juh också här och det gör det hela ännu mysigare. Imorgon är det dock måndag, jag hoppas då på sol så att jag kan jobba på denna bränna jag lovat att komma hem med, men ni känner mig jag hatar att pina mig själv genom att steka i solen. Men lite brun ska jag nog allt kunna bli!! hörs imorgon. och btw resan blir nog förlängd ännu e gång vem vill åka hem till 7 grader när man kan spendera dagarna i 20? Aja får se vi hörs snart ciao !!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL