Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, oktober 2

bomb squad

BOOOOMB SQUARD!

Hej på er, har inte haft tillgång till Internet då min kusin tydligen inte hade det. Jag lever och jag har det toppen. Har träffat underbara gamla vänner och nu nya. Det rankas höst i Portugal men solen skiner och vi alla njuter. Har gjort ändringar i min planering stannar till den 20/10 om inte längre för att njuta av detta underbara land. Så vad har jag haft för mig? Jo, resan hit gick bra efter endast 25 h bilresa av backstreeetboys och knytnävar var vi framme i Portugal och sen dess har kvällarna ingått allt från sex n city till jägerbombrekord. Ja, jag vet jag babblar på här nu men har så mycket att berätta. Får dela upp det, nu blir det ett dopp i polen sedan lagos för en kvällsfika med erica innan kusinen slutar jobbet då det blir mys. Ciao ¨

p.s: på bilden ovan ser ni Erica, Eric och jag efter en galen kareoke kväll.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL