Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, oktober 7



Om vi inte tar ett steg fram kanske
vi ångrar att vi inte lärde känna varann.


OMG, mina fjärilar i magen måste sluta nu innan jag blir galen! Är som ni vet fortfarande kvar i Praia da luz, portugal och just nu sitter jag hos min moster och väntar på att middagen ska bli klar. Vaknade upp rätt sent idag, tur att dte var monligt för jag vill inte missa solen för lite sömn. Kunde verkligen inte sova igår, hade nämligen en underbar dag/kväll och det är något att le åt. Med vem eller hur var och när få ni klura på själva för just nu ska finns det inte alls så mycket mer att berätta om den saken. Linnea jobbar i kväll och det blir nog en lugn kväll ikväll ska träffa erica efter maten och de blir nog en kaffe eller två. Sålänge bjuder jag på lite bilder hörs i veckan!!
Bild 1: Melvin & jag at redeye. Bild2 : Linnea, james och jag på whites, bild 3: världen bästa mormor och morfar!

P.s: Pratade med pikola mrvic på facebook, grabbaen har ju lämnat mig och sverige för serbien och säger nu att han kommer på besök senare än jul vilket jag inte tycker är okej så alla som har facebook puffa honom nu!!!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL