Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, oktober 11

I WANT TO FLY
Hej på er, kom precis in från lite häng i polen Vaknade alldeles för sent idag men har allt hunnit ed frukost på stranden, en promenad och pool¨häng. Just nu är jag hos min moster. Vi ska strax sätta igång grillen och ikväll blir det bara att ta det lugnt med kusinen. Erica har åkt till huvudstaden och kommer bara tillbaka i helgen vilket suger!! Något mer som verkligen sög (ursäkta min dåliga franska) var filmen vi såg på Bio igår, Vampier sucks tror jag den hette och jag lovar att vi lämnade biosalongen efter 10minuter av filmen men för att vara ärlig var den filmen var inte ens värd en ärlig chans. Dock hade vi det trevligt en då, vi bowlade och hade en lugnt och vit söndag vilket inte har varit vanligt. Hur mår ni där hemma då? Något nytt jag missat? Hur ser höstcollectionen ut? Aja nu blir det nya Gossipgirl innan middagen kallar Ciao!!!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL