Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, oktober 12

LAGOS! WHAT EVER HAPPEN, IT WASENT ME!
Vilken kväll igår, jag, Linnea, Ana, Micha n John möttes på Redeye för drinkar och trevligt sällskap. Efter några rundor av i have never, namnleken och pamoroma, skrattade vi mer än vi drack och begav oss snart till insideout där vi dansade och hade oss. Incidenter är väldigt svårt att komma undan från i Lagos och vi kan juh säga så här, det finns tydligen en lag i Portugal som säger att alla som går på gatorna som inte är turister ska ha passet på sig! Vilken id*iotisk lag!!! utan skrapsår klarade vi oss utan & kvällen slutade efter många & då menar jag verkligen många om och men hos Ana där jag väcktes upp av grabbarna på övervåningen och inte alls tyckte att man skulle lägga sig och sova alls. Aja nu är jag iallafall hos min Moster, maten ska snart serveras och jag har sovit bort halva dagen! Aja imorgon ska jag all följa carpidiem! Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL