Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, oktober 14

DAMM RIGHT, IM CONFUSED.

Gaaahhhaaahhhh, jag får panik. Eftersom att jag förlängt mig vistelse här nere betyder det att min packning av kläder för två veckor inte alls räcker långt och eftersom att jag och min kusin Linnea försov oss idag så hann vi inte åka till ALGARVE SHOPPING!!! Ikväll är det nämligen dess for success a la ladies night med sex n city tema på Linneas jobb, låter det krångligt?!?! Något oerhört! Och inte har jag jobbat på brännan heller, ska dock passa på att sola lite nu innan paniken tar fart igen.


. . What to do, what to do!

4 kommentarer:

danten89 sa...

Hehe :)
Hittade du en plats för din skylt? :P

Isolina sa...

aaaaaaaaamen, vafeeeeeen! du får titta in lite när du skall ut, brukar lägga upp massor av kollage! =)

johanna sa...

sv: Tack, och visst är dem mysiga!

Fin blogg, så du har pluggat journalistik? Vad roligt, vet du vad du vill bli och jobba med senare eller? Kram

Victoria Eklund sa...

Sv, hehe ja! :)
ja det får man hoppas! kram

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL