Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, september 20

TO THE PLACE I LOVE

Väskorna är packade och sveriges röster är beräknade, just nu sitter jag och fyller min iphone med behaglig semester musik och kollar på debatten och valet. Sverige har sagt sitt och många verkar vara förvånade men inte jag. Det kanske är tider för förändring men frågan är om verkligen denna som många tror kommer komma är rätt eller fel. Tiden får utvisa svaret på den frågan och därmed inte jag. Jag röstade och gjorde mitt nu är det upp till Sverige att sköta den delen de lovat. Dock får jag glömma Sverige och detta konstiga val för en liten stund då jag Imorgon sitter i bilen mot Portugal, en resa värd att dokumentera, följa och uppskratta. Det blev ingen utgång igår utan en behövlig uppersittarkväll, jag följer nog mönstret ikväll med och somnar i bilen för att vakna upp in the place where i belong. CIAO!!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL