Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, augusti 7

MESSI

Hej på er, uppdateringen har varit usel och jag har væl inget bættre førsvar æn att jag inte orkat sætta på datorn. Jag ær hemkommen från både milano och Londin och jag hade verkligen det hur bra som helst dær men nu ær man tillbaka och verkligenheten tog fart redan samma kvæll som nær jag kom hem, jobbet alltså. Har jobbat varje dag och nu ær det bara 3 dagar kvar till jag ængtligen ær ledig i 5 hela dagar! Har dock mycket osm ska goras, ska fixa massa lækarbesøk, laga min tand, hælsa på mina bonusførældrar, shoppa och børja få till allt till lægenheten. Ska juh flytta in i mammas pojkvæns (dem har btw køpt værldens søtaste hund) gamla lya i gamlestan 1 min från jobbet så man måste ju børja planera. Dock ær det tre dagar kvar, slutade vid halv 11 idag och tog dærefter några drinkar med vænner och nu sitter jag och Natta hemma hos mig och myser. Tænkte hoppa in i duschen nu innan vi myser ihop. Lovar att skriva snart igen detta var juh inget roligt inlægg.

1 kommentar:

Inela sa...

Svar: Hejsan! Jag hjälper dig jättegärna med en design, jag har dock inte designat någon blogspot tidigare så jag vet inte riktigt hur de r uppbyggda och så, och jag antar att du inte vill övergå till blogg.se:s bloggar. Men om vi gör vårat bästa för att du ska bli nöjd? Då hjälper jag dig mer än gärna :) Du kan adda mig på ilavadesigns@live.se så kan vi diskutera mera! Kram!

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL