Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, juli 27

I PUT MY NEW SHOES ON AND SUDDENLY EVERTHINGS FEELS OK!

Hej po er just nu befinner jga mig po flygplatsen i London, Mitt och Willys flyg gar klockan sju po morgon!! Vilket ar om sisodar 8h... Segt ar det enda det ar men vi har en plan som ska holla oss sysselsatta fram tills dess. Tiden i England har varit over mina forvantningar, best av allt var sjalvklart att aterforenas med min basta van men ockso all shopping, festande, mysigheter ja allt. Bella och Hanna bor juh i ett mini liten rum i Brighton som vi invaderade viket betyde INGET PRIVATLIV ALLS!!! men vi hade kul vi vaknade ihopgosade med varandra varje morgon for att natten varit kall och kon till duschen var alltid lika long MEN ITS BEEN MORE THEN GREAT!! och sjalvklart har jag aven har inte kunnat holla pengarna i styr, jag kan medela att min konto stor po noll men vaskan ar full med snygga skor, trojor, smycken och vaskor. Overvikten ar vi oroliga for en vafan vi far la ta po oss det om det inte funkar haha hors hemma imon puss po er!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL