Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, augusti 12

IT STARTED OUT WITH A KISS
Hej på er, här sitter jag med Lars Winnerbäck på högsta volym och ska snart ge mig iväg till staden för att shoppa lite oc fika med min kusin Jacqueline. Dagen har gått fort, imorse intog jag och lillebror frisören och jag färgade det mörkare samt toppade det som vanligt och som vanligt blev jag också riktigt nöjd! Camillas Design i gamlestan dit ska ni gå!! Bella har kommit hem från England vilket känns som en lättnad, dock har vi inte hunnit ses så mycket men snart finns det tid för det med. Förövrigt har det inte hänt mycket mer, jag har bokat min resa till Portugal den 20 september bär vi av, jag och kusinerna bull och deras far kör tydligen en roadtrip ner och hemflyget går den 6 oct, alltså två veckor av härligt sällskap med vänner, kusiner och mitt härliga Praia da luz. Med andra ord längta jag som fan men jobb väntar nästa vecka och månaden ut. Nu ska jag iallafall njuta av min lediga vecka med en smootie! Ciao!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL