Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, augusti 18

I GIVE YOU UP

Hej på er, jag känner verkligen att jag blivit dålig på det här med bra uppdatering och förutom det så ser bloggen rent ut sagt förjävlig ut! Men i promise jag ska bli bättre mig. Jag har haft min lediga vecka nu och det har varit mycket och stå i, håller på att flytta in i min lägenhet samtidigt som jag försöker hinna med att träffa tjejerna, familjen och leta skolor. Har bestämt mig att det är dags att ge mig ut på äventyr nästa höst vart jag bär av är väl klart men ni får hålla ut några veckor till innan bekräftelsen kommer.

Om en månad åker jag till Portugal som jag kanske nämt, ska bila ner med mina kusiner Pierre & Michel plus deras galne far så hur det kommer sluta får ni hänga med på och jag lovar en massa bilder, en enstaka video och en massa uppdatering under mina två veckor. Ni måste få uppleva det och om inte själva ska ni allt få ett smakprov utav mig ska bo hos min Kusin linnea som flyttat ner och om ni tror att jag är galen YOU HAVENT SEEN NOTING YET! . Nu blir det dock film med Jacqueline vilket passar i detta ös regn, SUCK! Vart tog denna sommaren vägen..?

1 kommentar:

Robin sa...

Skönt att åka till Portugal ;)

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL