Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, juli 24

SIDE BY SIDE OR MILES APART

GOOD FRIENDS ARE ALWAYS

CLOSE TO THE HEART.
Hej på er just nu befinner jag mig i Brighton hos min bästa vän Isabell Carlsson och Hanna. Resan hit var kämpig men nu är vi ( Jag, Alexander & William). Dagen har gått fort, grabbarna är i London och scheeker och jag har idag på egen hand intagit staden för lite shopping, vilket har varit skönt. Har inte varit ensam all mycket det senaste och en dag utan Alex tjöt om att det var för varmt behövde jag (skämtåsido)!! Ikväll blir det att inte Brightons uteliv, enligt bella och hennes tusen bilder är det grymt och därför blir dte all in med tjejerna ikväll tills grabbarna kommer tillbaka och vill vara med. Imorgon är jejerna lediga från jobbet vilket betyder att jag har en hel dag med dom. Bättre kan juh inte veckan bli elelr vad säger ni. Jag har shoppat och haft det underbart i milano och nu väntar england på oss. Grymt helt enkelt NU KöR VI!!!!!!!!!!!!CIAO!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL