Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, juni 18

TIDSINSTÄLLT INLÄGG!!
Godmorgon på er! Just nu ligger jag antagligen och sover men jag lovar ska strax gå upp för att bege mig hem till mormor (där jag bor för tillfälligt) och byta om till dagens arbets outfit. Hur mår ni? Och vad ska ni göra denna fredagkväll? Ja, som ni vet står kneg på mitt schema och min bästa vän ska resa bort och det suger att jag inte kan umgås med henne hela denna dag menmen om våran resa ska bli av efter sommaren står kneg överst på listan så att säga...Men medans jag jobbar kan väl vi slå till med att ni svarar på några frågor?
Vem är du?
Vart bor du?
Ålder?
Varför läser du min blogg?
Vad saknar du i bloggen?

Ha en toppen dag så hörs vi inom kort! Puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lina
göteborg
22
För att du skriver roligt och har rolig
BILDER!!

kram

Johan ekberg sa...

Johan bor i sthlm, läser din blogg för att du är en söt tjej

Anonym sa...

Hej, Jag heter Hanna och jag läser din blogg för att du hela tiden har något att berätttaaa mn nu det sista har det varit dåligt uppdatering =?!=!=!=

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL