Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, juni 18

A HARD WORKING WOMAN

Efter 2år i Linköping är jag nu återigen Göteborgare, även om det aldrig runnit ut det så känns det skönt att vara tillbaka. Linkan saknar man ej med ett fåtal personer som står en nära hjärtat saknar man enort redan nu. Allt är iallafall upp packat, dock är min plattång borta men vafan den kommer väl fram. . . Har haft mitt första pass på jobbet, jag är numera servetris/bartender på Resturang Old Corner i gamlestan och efter ett 11h pass ska jag nu bege mig i säng. Måste säga att jag triv jätte bra alla jag jobbar med är toppen. Dock hann jag även en sväng på stan idag och eftersom att det är omöjiligt att inte shoppa här om man jämför med Linköping kom jag hem med en ursnygg långklänning från H&M den får hängas på, på midsommar må jag tro. Nu ska jag nanna, jobbar från kl. 15.00 imorgon så om ni har vägarna förbi titta in vetja!! Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL