Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, juni 22

Its a beautiful day!!!

Hej på er testar att blogga från min mobil för första gången. Hoppas det ser någolunda bra ut! Har haft världens bästa dag
idag, allt började med att jag vaknade till Portugals första mål mot Nordkorea ( jag är juh halv portugis för er som inte visste det)och efter som att matchen slutade med 7-0!!! Så blev det champange till frukost och sedan stack jag och Natta till stan för att intasommar rean, kom hem med en tunika, en t-shirt, ett armband och ett ursnyggt iPhone skal! Under shoppingen träffade vi på Alex och Ante så det blev glass vid kanalen innan vi avnjöt en gormé middag tillsammans med la familja innan vi drog vidare gör ett glas på lilla London!! Jag älskar verkligen att jag bot här nu och dn där vuxna känslan börjar sakta komma vilken inte bara är skrämmande utan spännande. Aja nu ska jag sluta babbla på här!! Dags att dova imorgon blir det jobb för hela slanten och sömnen är behövlig! Vet att bloggen kommit i efter hand nu men ni ska veta att ni finns med i tankarna fortsätt Svara där nere så sk jag snart godkänna och läsa!!! Godnatt på er och njut av livet till Max!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL