Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, juni 28

Hej på er, längesedan jag skrev! Jag har det bra, jobbar för fullt och Midsommar har varit helt okej, det är ju bara en anledning till att festa till det och det gjorde vi. Ett gott gäng med grillning, musik och en himlans massa drinkar. PÅ jobbet går det förövrigt bra, saknar dock min bellabulle som idag flyttade ner till England över sommaren. Men jag jobbar typ hela sommaren även om jag inte bara ska jobba, om 3 veckor drar jag till Milano med Alexander och där kommer ja gotta mig till max och shoppa tills min plånbok säger stop. . . Nu ska ja slänga på en film, måla naglarna för imorgon blir det poolhäng innan jobbet för att ängtligen bättra på brännan! Godnatt

BRÄNNA BRÄNNA BRÄNNA!!!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL