Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, maj 23

DOING GOOD

Hej på er, nu är helgen snart slut och just nu sitter jag hemma hos Natalie tillsammans med Becca och Arta och spelade nyss in ett videoklipp till hennes blogg, om ni är nyfikna på den så finner ni länken nere i vänstra hörnet, hihi!!! Vad tycker ni om detta? Är ni sugna på ett videoklipp? När det gäller helgen så har det varit en hel del party, dock tror har jag nog tröttnat på Linköpings uteliv och det känns skönt att jag snart ska flytta till Älskade Göteborg. Har förövrigt fått ett jobb på resturang old corner i sommar så från och med ca den 15 juni finner ni mig där. Förövrigt blir den en jobbig plugg vecka som väntar, bloggen hamnar lite på is när man är så stressad som man är men jag lovar att från och med fredag nästa vecka kommer roligheter hamna här och bilderflowet kommer öka. Vi hörs imorgon. Kram

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL