Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, maj 21

Fredag,lördag,söndag,mpndag,tisdag,onsdag,torsdag, fredag FRRRRRRRRRRRRIIIII

Just nu sitter jag hemma hos Emelie vi har haft en mysig eftermiddag med hemagjord potatisgratäng med egen fyllning och kyckling samt en massa gott till en av våra många pluggkvällar. Vi har även planerat in utgångar, haft klädprat och njutit av den heta värmen. Nu ska jag dock hem snart ska bli så skönt att få krypa ner i sängen och somna in djupt. Har haft en hektisk vecka med mycket historia och andra ämnen imorgon är det dock fredag och efter en lång skoldag blir det solning (mina ben bländar er) och en powerwalk innan plugget sätter igång. Blir nog en filmkväll imorgon med och under lördagen samt söndagen är det plugg plugg och mera plugg.

Pikola pratade om att han skulle komma hit och hälsa på men man vet ju aldrig med den surrigagrabben, en trogen vän är han dock och efter att han försvunnit iväg till Serbien i två månader behövs en lång fika!! För övrigt så händer det inte så mycket, jag har endast en vecka kvar tills betygen ska sättas och efter det är jag fri från pluggandet och bara roligheter väntar. Ska bli skönt att få koppla av och slippa säga nej till grillningar, utgångar och annat. Ska iväg till götet med då min kära Bella tar studenten, vi har kämpat så älskling! Aja nu drömmer jag mig bort här fokus på plugget gäller iallafall fram tills dess. Hörs imorgon Godnatt!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL