Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, maj 24

IM SO HAPPY HAPPY HAPPY!

Hej på er, sitter i skolan och denna skoldag börjar dra sig mot sitt slut ska lägga mig på gräsmattan utanför huset och lyssna på ljudmedier och sola till max. Den som sa att de skulle regna idag han ljög tydligen och därav min varma klädsel som kommer åka av så fort jag kommer hem. Vad händer hos er? Ikväll blir det plugg i vanliga lass och sedan en himla massa mys och sömn. På fredag far jag juh som sagt till Göteborg så jag peppar till max, tror det blir champange middag med familjen på fredag där, då är jag klar förstår ni klar med gymnasiet och sen väntar två roliga veckor med min klasskamrater där det bland annat ingår Liseberg, öl, vin,cider, shotar och en himla massa aktiviteter. Yeaaaaaay aja nu ska jag ringa bella och ge ut ett glädjeskjut av lycka! Ciao!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL