Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, april 16

FLOWERS IN THE GARDEN

Det tog ett tag innan jag fick tummen ur handen ochh satte mig ner för att plugga inför provet imorgon. Jag hade inte riktigt orken till det men efter några vänner avsnitt och en god middag bestående av laxpasta var jag fit for fight. Efter skolan tog jag en sväng med Fridah och hennes vän Fia på stan, inhandlade en topp från the Garden collectionH&M men den åker tillbaka till affären imorgon. Att jag aldrig kan lära mig att prova innan jag inhandlar. . . Suck! !! Just nu spanar jag in sommarklänningar och pratar med pojkvännen ska strax hoppa isäng och nanna då morgon dagen har en hel del som väntar. Tänkte att jag skulle ta vägen förbi gymmet också när det ändå är fredag och vädret ska påverkas av den där vulkanen på Island. Får hoppas att det löser sig det där. . . Sov så gott nu kram!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL