Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, april 16

HIMMLEN ÄR OTROLIGT BLÅ

Man kan inte tro att klockan är åtta på kvällen, det är en blå himmel utanför mitt fönster och solens strålar syns fortfarande. Våren är verkligen här och det gör mig lycklig särkilt nu när det går så fortfram vipps!! så är det snart sommar... Jag ligger dock hemma är helt slut efter en lång skolvecka och att få pusta ut under helgen är något som jag verkligen är värd!!. Har verkligen satsat allt denna veckan och även om helgen inte blir helt pluggfri så är denna fredag nu färdig studerad. Vet inte riktigt vad som väntar ikväll kanske ett glas på ute serveringen eller en mysig film kväll här hemma. Just nu lutar det åt en hemma kväll men Sofia droppar nog in här och Emelie ville också hitta på något så vi får se. Imorgon däremot då ska jag träffa Emmapemma från Göteborg som nu har bosatt sig i åtvidaberg till min glädje men nu blir det dock ett avsnitt av Vampire Diaries. Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL