Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, april 15

KÖRKORT BLIR STEGET
EFTER STUDENTEN!

Nu har jag pluggat i skolan hela dagen och det är dags för mig att få njuta av solen lite, tanken är att det blir en fika med Becca om hon kan sluta jobba någongång och efter det blir det nog en promenad runt ån innan jag sätter igång med plugg och allt det vanliga jag måste göra för att få detta läsår att gå runt. Farmor ringde förut och är lika hjälpsam som vanligt hon fixar och trixar hela tiden och nu pressar hon mig till att ta körkört. Hon har lyckas och nu finns en plan även för det och dessutom vill jag ju ta det före Alexander och eftersom att han inte varkar ha krut till att nå den mållinjen får jag hoppas att mitt krut hjälper så att jag når den först. Nu åker skolpärmen in i skåpet och solbrillorna åker på. Hörs senare Ciao!


Bosse`s glass är något som hör våren till hoppas hoppas det är öppet idag!

2 kommentarer:

bepsan' sa...

fin blogg karro :), annars allt bra med dig ? puss /b.

Anonym sa...

Kämpa på lill kusinen !!! Du belönas snart "blick"

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL