Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, mars 4

SNART.

Ryktet har nått mina öron, studentmössorna har nu kommit och den är mindre än 100dagar kvar tills vi står där, jublar av glädje och blickar tillbaka på alla dessa år vi hatat skolan. Vi kommer nog snabbt efter inse att den inte var så pjåkig och sakna den. Men vi är ju inte där än så vi får fortsätta tycka att det är jobbigt med allt vi har att göra och vi får fortfarande tycka att den där lektionen på måndagar är så himla onördig!!! Fick lite nostalgi när jag fick reda på att min mössa ligger i en låda på skolan, jag är som sagt inte där men snart snart ska jag få hålla den i mina händer. Idag har jag tänkt ha en bra dag vilket gör att skolan är något jag inte tänker tänka på, vi ska äta gott och gå på bio flickor och pojkar tillsammans, mys = bra kväll inte sant?! Hörs imorgon, jag är fortfarande lite ringrostig och behöver vila innan dagen kommer igång, Ciao!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL