Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, mars 6

Tomorrow

Visst blev det bio igår, och visst var det trevligt. Bella, hanna och jag körde igång en laddning godis på willys innan Alexander kom och joinade tjejkalaset. Men innan filmen hann vi allt krascha trippeldejten à la den andra halvan av tjejligan och mingla runt lite. Helt sjukt hur många som var på bergakungen denna dag menmen filmen (the edge of darkness) var godkänd och sällskapet lika så.

Idag har det dock inte gått lika bra, åkte in till med tanken på att inhandla outfitten till morgondagen men efter en bit sushi som inte alls var prisvärd åkte jag till mamma och umgicks med lillebror och lite annat. Vad som händer imorgon är födelsedagsfirande på hög nivå, eftersom att jag bor 30mil bort och är bortlovad till min far på min 19-årsdag nästa vecka kör vi all in på det imorgon, släkten är först ut och sedan tjejerna och tills sist får grabbarna hanka på med. Dock måste klänningen hittas och tårtan bakas, Bella jobbar så alex får rycka in som shopping sällskap och till tårtbaket hoppas jag att min bästa vän kommit till undersättning. Så ett långt inlägg men humöret är på skrivtopp, hörs dock imorgon nu ska jag nana bredvid min sportfåne. Im out!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL