Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, mars 2

Kvar hos dem jag älskar.


Hej på er, förlåt för den usla uppdateringen men jag lovar jag ska komma igång här nu. Det har bar varit så mycket att smälta de senaste veckorna, jag har haft det underbart här nere blandat med konstiga besked så bloggen har fått brista lite. Nu är jag dock tillbaka, inte i linköping än men tillbaka här. Stannar denna veckan med av mina skäl och kör järnet i skolan nästa vecka helt enkelt men självklart är även denna vecka såsom de andra fullspäckade med småsaker att göra.

Just nu håller jag på med mitt projektarbete och snart hugger jag in på idrottsarbetet. Men har inte bara halvtaskiga nyheter här på bloggen, Bella är ju hemma som ni vet och med sig hem hade hon en fixad arbets intervju till mig för i sommar. Vad som händer och vad det är får ni veta när jag nailat den och allt är spikat hehe. . . Vi hörs i kväll det blev ett litet konstigt inlägg det här men det får bära upp tills jag är i full gång. Ciao !

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL