Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, mars 23

MY NEW LOVE

Just nu är jag hemma hos Elin, hon lagar mat i vanlig ordning och eftersom att hon inte tilllåter mig gå nära wokgrytan passar jag på att kika in här och även samla lite information till skolarbetet jag ska skriva klart ikväll. Jag vet att jag tjatar men att inte ha internet är en börda jag snart inte klarar av.

Menmen nog om skolan, jag menar jag tillbringar nästan all min tid med att vara i skolan, jobba med skolan men självklart finns det annat i tankarna med. Hämtade mitt paket från Chicy.se idag, och jag har en ny kärlek till min väskkollektion, den är underbar och min nya favorit. . . Ikväll blir det som sagt middag hos elin, jag är ju här nu, har även spanat in äppelpajen hon har i kylskåpet så det bli att knäppa upp byxorna och hugga in snart efter detta ska jag dock återgå till plugget men först blir de som alltid hos elin, babbel babbel och mera babbel . . . Hoppas ni har det bra Ciao

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag hoppas middagen smakade!
Det blev ju faktiskt okej denna gång med!
Lite kyckling lite grönsaker, coccosmjölk och självklart min egen kryddning ;)
Och vadå äppelpaj?
Chokladkakan då fröken???
Du åt av den med...
Kul att ha dig här!
Kram

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL