Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, mars 21

THE DAY AFTER.

Mitt mobila bredband fungerar fortfarande inte och det har vi att tacka 3 för. Så just nu befinner jag mig hos Emelie och tanken är att jag ska plugga stenhårt inför Religion provet imorgon men hela jag är seg. Igår firade vi Sofias 20års dag (grattis igen darling) och mankan säga att det blev ett och annat vin glas för mycket för att fånga denna dag med öppna armar. Men Im a fighter och jag ger mig inte i första taget. JAG SKA KLARA DET OCH JAG SKA KLARA DET BRA!!!!

För övrigt händer det inte så mycket i livet, skolan har tagit upp mycket tid men självklart har man haft tid för en och annan fika men från och med imorgon går jag återigen in i en pluggdvala för att kunna ha en ledig helg då Alexander kommer upp. Jag längtar så efter honom, familjen och tjejerna i Göteborg så att han kommer upp gör att min vecka kommer få ett bra slutmål. Vi hörs senare eller imorgon i skolan, nu blir det plugg, godis och Fanta exotic som jag hade en rolig dröm om inatt. Ciao!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL