Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, mars 24


DRESS THE STRESS

Det har varit en trevlig dag på infokomp gynmasiet idag, lektioner varinställda och det bjöds på modevisning istället. Fine by me men nu sitter jag här ändå, att internet inte funkar betyder NO LIFE! Ska dock snart bege mig på yttligare en fika (Fikade med skolgänget förut) men den här gången med sofia. Ikväll har jag sagt är pluggfri, egentligen har jag inte råd men en pluggfri dag men jag måste få lite andrum i denna lilla skolbubbla. Alla är så himla stressade i skolan och Elin är helt förvirrad och frågar om alla är griniga, GAAHH WHAT TO DO!!!! Trevligt att vi för övrigt får inlämningar om stress som bara stressr oss HA! menmen jag är iallafall glad för att det snart är helg, Älskling kommer dock blev fridah sur att jag banga studentfesten men vafan there will be more! !!! Ciao

my new love, bild stulen från Chicy.se

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL