Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, mars 1


IT IS LOVE

Jag har haft en underbar tid här hemma i Göteborg de senaste dagarna. Har spenderat tid med tjejerna och bara njutit av de små stunder i livet som får en att blicka tillbaka och inse att man lever. Sen har självklart mycket tid gått åt till min älskling, han har varit underbar och jag kan inte känna mig tryggare någon annanstans än i hans famn. Dock har jag tappat min underbara mobil, så äger nu en gammal goding från 90talet haha. Funkar gör den iallafall men samma nummer har jag ej. Men vad gör det nu när min BÄSTA VÄN kommit hem, jag är hos henne nu och njuter av hennes äventyr. Nu ska vi dock prata oss till sömns, imorgon är det quality time med henne som ska spenderas och läkarbesök som väntas. . . Godnatt

Midsommar 2007

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL