Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, mars 15

KLÄMÅLDER

Jag är hemkommen från huvudstaden och sitter nu i skolans datasal helt dunder förskyld och väntar på att skriva ett prov. Helgen har varit trevlig och min födelsedag lika så, det blev middag hos farmor innan Jag och Jessica + sällskap intog collage för en kväll fylld av dans och smygfoton! Vill passa på att tacka alla som grattat mig igår, det uppskrattas och alla som blev arga för att min mobil var anstäng kan jag tala om att den är en gammal skit som rent ut sagt SUGER! Ursäkta min franska men är så trött på skiten. Idag ska jag endast kurera mig i godmat och ligga nerbäddad i min säng med en hög av plugg, vill bli av med förskylningen så att jag kan gå ner till gymmet och gå på stan! Just nu nyser jag varrannan minut och hostar var femte. Vi hörs senare. Min dator har kraschat hemma vilket innebär sämre uppdatering än det redan varit. Förlåt,CiaO!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL