Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, mars 11

GIRLS NIGHT OUT

Veckan har gått bra, solen har dykt upp som en energikick och plugget har gått bra. Ikväll tar jag dock och en paus eftersom min gamle vän Becca tvingar ut mig på stan. Eller om jag ska vara ärlig var jag inte feg med att säga jag. Har inte träffat flickorna på några månader och en utgång för att släppa loss lite kan väl inte skada. Dock måste jag först packa, jag lämnar linkan återigen men denna gången för Sveriges huvudstad för att fira mig 19årsdag med min far och sedan en brakar utgång med Jessica. Olivia ska jag hinna träffa med och shopping är ett måste. Men det hör till helgen ikväll ska jag dricka gott vin, dansa med tjejerna och sedan fylleringa till min älskade pojkvän som jag saknar så. Ciao


Dessa snygga snyggingar fick följa med mig hem idag, de kommer från H&M.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL