Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, mars 19

KAN INTE TIDEN SPRINGA IVÄG NU?

Nu har snart en vecka gått sedan jag bloggade här, vilket är lite tråkigt men sanningen är att jag inte har haft tiden och sedan har mitt bredband valt att ta semester, vilket har gjort det näst intill omöjligt. Menmen nu är emelie här, vi har spa kväll och för att rädda få musiken spelad har hon (tackochlov) med sig sitt mobila bredband.

Veckan har bara sprungit iväg, i början av veckan har jag spenderat mer än i tio timmar i skolan varje dag och de andra resterande timmarna har jag pluggat här hemma. Igår tog jag dock en paus och hängde med tjejerna ut, det blev en kväll full av dans, skratt och skvaller. En kväll man ibland behöver med andra ord. Gymmet har jag också kommit igång med nu men att de snodde mina skor gör det hela lite svårare.

Det är lite vad som har hänt. imorgon ska vi fira Sofia som fyller 20 och på söndag väntas en pluggdag med Emelie. Men nu är det spa-kväll som gäller ansiktsmasken är avklarad och nu väntas ett härligt fotbad. Vi hörs när 3g`s bredband checkar in igen och när dte blir vet jag inte men imorgon kommer tre butiken få en arg flicka med sin dator under armen!!! Ciao



Hörde att det skulle snöa imorgon, jag protesterar jag vill ha sommar, korta klänningar och blommor i håret inte snö, rusk och kyla!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL