Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, mars 26

IM TO LOST IN YOU
Nu ska jag snart trippa iväg och möta älsklingen på stationen, dagen har gått fort men plugget har gått segt. En onödig skoldag i mina ögon och att jag fick gå till vårdcentralen och kolla så att inte fladdermusen som bet mig hade något bajs, fick ett stick och sen ville jag inte mer. Pappa och Mamma tyckte dock att det var roligt och har ringt och skrattat åt mig hela dagen, vilka roliga föräldrar man. . . Men jag älskar dem ändå!!! Massor!


Menmen tror jag får dra med mig Alex till ett fika när han kommer så att jag kan få i mig någon föda, maten i skolan suger och jag orkar inte laga någon sen lunch, lat som man är blir en fika urbra. Hörs senare vill jag tro Kram

_________________________________________________________________


Mamma och Pappa i Portugal 2006.
__________________________________________________________

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL