Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, mars 26

EN VAMPYR FLÖG FÖRBI.

Jag borde egentligen sova för länge sedan, men det blev liksom omöjligt när en fladdermus bestämde sig för att hälsa på här hemma hos mig. Den vidriga lilla saken fick mig att låsa in mig i toaletten tills jag fick mod nog att kunna möta den, med sopborsten och hårsprayen i högst hugg. När jag väl trodde att den var ute och jag lägger mig i sängen, landar min hand rakt på den och jag skriker så att hela grannskapet vaknar.

I mitt nästa försök att få ut den är jag helt säker på att jag lyckas och kryper ner för att sova. Då hör jag Melissa min lilla katt fräsa och ha sig under sängen. Jag kollar och letar men inget är där, till slut rör det sig i min träningsväska. Jag skakar på den och ut flyger den lilla äckliga saken och det slutar med att jag fångar den med en burk och en bok. Tyckte jag kunde dela med mig av denna hemska händelse som gör att jag fortfarande inte kan sova, ska dock göra ett försök till nu. Men fönstret ska jag aldrig ha öppet på kvällen igen. Godnatt!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL