Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, mars 28

VILL HA DIG KVAR HÄR.

____________________________________
Nu har pojkvännen åkt och det är återigen bara jag och Melissa i lägenheten. Det har varit en underbar helg med bland annat hockey och därmed har den också varit pluggfri vilket jag tänkte bryta ikväll och ta tag i historian men så kom jag och tänka på min bästa vän Bellas ord. "Att plugga på helgen är strängt förbjudet", detta menas självklart om man pluggat på veckodagarna vilket jag gjort så denna söndagskvälls tas nu över av nya numret av cosmo och en riktigt tjejfilm.

Så det är vad min söndagskväll innehåller, egentligen hade en godispåse passar hur bra som helst i bilden men eftersom att jag och Alexander åt en gormè middag på hamlet idag så känner jag min nu som en ballong på väg att spricka. . . Hörs imorgon Ciao!
________________________________________________

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL