Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, februari 4

To the big city, again!
Nu har jag pluggat som en galning och njutit av ett avsnitt Dawson`s Creek som fick mig att böla en hel flod. I vilken fall så ska jag nu packa en liten väska och nej jag skall inte till Göteborg igen även om det inte hade varit fel. Jag ska till detta lands huvudstad och besöka min käre far med familj och vänner. Vad som står på schemat vet jag inte, men har lovat att hinna träffa Olivia, Alex och de andra underbara tjejerna som bor i storstaden. Puss på er lovers, hörs sen då Sofia time väntar och en fika på stan. Ciao

3 kommentarer:

Nikolina sa...

Jag trodde också att jackie skulle skjuta patrik, men icke.. han var faktist snäll haha! :D

Jimmy sa...

SNYGGING!!

Anonym sa...

Åhh äntligen kommer du hit!!!

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL