Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, februari 3

GE MIG SOMMAR.
Hej på er snyggingar, hatar ni snön lika mycket som jag? Varje dag är det en kamp att ta sig till stan/skolan. Vägarna plogas men snön faller igen. Aja visst är det vackert ute men nu börjar jag snart strejka denna varga vinter. Jag vill ha bikiniväder, blommiga klänningar och fågelkvitter nu! Gårdagen var rikitgt mysig, Emelie bjöd på en dunder middag och att de flesta (inklusive jag) visste att Jackie Ferm skulle vinna PH finalen men att Patrik slank med på köpet var ju en överraskning. Idag blir det plugg och efter det blir det en mysig fika med Alexandra på ågatan. Kankse till och med nått glas vin men vi får se. Ciao

6 kommentarer:

matilda sa...

svar: haha ja eller hur?:) Idag har jag än så länge bara suttit i skolan.

åh, vill oxå ha sommar!!

azra sa...

sv; ingen aning...känner igen ditt efternamn också åååh.. vart bor du :o

maria sa...

Sv: inte så mkt, haft skola... Sj?

Azra sa...

sv: Jag bor i götlaborg :)

Angelica sa...

ja det är han verkligen!

azra sa...

jag gick på jättestensskolan, hehe..nej, är 94a :)

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL