Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, februari 5


KUKELIKU KLOCKAN ÄR SJU.

Jag är uppe med tuppen, sitter här framför datorn med en kopp te och njuter av att jag inte alls behöver stressa denna morgon. Ska snart hoppa in i duschen innan jag gör i ordning mig inför ännu en skoldag och idag inkluderar detta även enn trip till arbetsförmedling samt två prov. Alltså ingen höjdardag men att jag klockan 15.05 sitter på tåget mot sthlm gör det hela så mycket roligare. Hörs senare! Ciao

Vad ska ni hitta på i helgen?

Dags att inta sthlm och träffa denna brutta!
Bild: Jag och Jessica at montown lounge.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon! snygg blogg

Anonym sa...

Glöm inte att du ska träffa mig denna helg med!!! ringer sen love <3 / O

Fredrik sa...

Vackra ögon du har!

Marcus Å sa...

Ditt namn kommer jag ihåg och nu vet jag hur du ser ut också. Kan ju inte bli bättre egentligen. Idag har jag inte hunnit med så mycket hittills men har en dag med bloggen framför mig. Vad ska du göra idag då? Stockholm eller? :)

Alexandra sa...

Sötisar!

Sv; Naaaw, tack fina du!

Marcus Å sa...

Sen bor du i Linköping och det är väldigt trevligt! Jag ska träffa lite vänner i helgen, annars blir det nog lugnt. Händer i Stockholm då? :)

emelie sa...

KARRO :D

sylwiia.blogg.se sa...

ja det hade verkligen varit underbart med sommar!

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL