Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, februari 2

Thinking is not always good

Idag har jag inte gjort så mycket, skulle gymmat med Tom i morse men då jag somnade vid tre tiden blev det inte mycket med detta. Får börja ta tag i det där nu men idag är ingen bra dag att börja. Istället för att vara nyttig ska jag strax gå över till Emelie och laga en god middag och bara prata skit. En riktig tjejkväll är precis vad jag behöver . Vad ska ni göra idag? Peppa inför PH finalen kanske? Tell me cause i want to know.

Snyggingen Nikola och Jag på Babar.


11 kommentarer:

Claudia sa...

tack :P
nej inte gjort så mycket idag faktiskt.. själv då?

Nikolina sa...

hahah visst! :D idag blir det softa hemma och plugga lite, sen paradise finalen ;) själv da? :)

saraaah :) sa...

svar; yes, folk tänker så men det är bara till att leva i nuet och inte ångra sig sen för morgon dagen är inte här än :)

eema sa...

Sv: ja det är jätteskönt att ha den fixad. nu ska man bara hitta allt annat såsom skor, smycken oså. :)

Hannah sa...

Sv: Nej, att städa köket måste vara det tråkigaste som finns! Men nu är det gjort och förhoppningsvis följer folk reglerna. Annars blir det spöstraff :P

Azra sa...

sv: inte hunnit så mycket faktiskt, själv? åååh, jag känner igen dig!

Madde sa...

Tack tjejen! Hoppas du har en fin kväll! Ikväll tar jag det bara lugnt och klickar runt lite på nätet ;)

vennie sa...

sv; kom hem precis från 3tims träning & har tänkt att slappa kvällen med glass & teve, jag låter väldigt lat men så är det ! :D sjdå ? (:

Lovisa sa...

Taaack! :D Fina bilder du mä :P

Nathalie Bradley sa...

en tjejkväll låter inte helt fel ;D

vennie sa...

jo du, ska praoa i 3dagar, & ska ha mycke träning & uppvisning ^^ sjdå ? (:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL