Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, februari 1

My dear bff, brighton here I come.(hopefully)

Nu har skolböckerna varit stängda ett tag och jag har haft ett underbart samtal med min absolut bästa vän. Bella du är för underbar och dina råd och ord är något jag saknat enormt. Ni förstår jag är inte riktigt van vid att inte kunna ha henne i min närhet. Hennes ord har iallafall gått in i hjärnan och nu har jag en del frågetecken och funderingar. Dock innehöll samtalet självklart en massa mer kan säga att hon trivs i Brighton och om turen är med oss så kommer jag nog strax dit för a beer eller two. Nu är det dock något smaskigt som väntar, det är måndags kväll och det betyder att det är PH kväll. Vi hörs imorgon. Puss på er!


Utan dig skulle jag fan inte klara mig i livet!

2 kommentarer:

Jimmy sa...

Vet ni om hur snygga ni två är!!!

Anonym sa...

Åhh fin klänning!!!!

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL