Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, februari 5

Time to party with Jess.
Nu har jag gjort mig hemmaställd här i sthlm, har ätit en utsök middag med familjen, lekt med lillasyster Tindra och haft girltalk med Felicia! Filip spelar data och nu ska jag strax göra mig redo för att tillsammans med Jessica göra sthlm osäkert. Ikväll är det magenta som gäller och jag hoppas innerligt att Olivia ändrar sig och hänger på iallafall. Vi här hörs imorgon då det är tidig uppstigning, fika och shopping som står på mitt schema! Ciao
Joakim och jag en trevlig söndag på spritluckan, Göteborg!

6 kommentarer:

cecilia sa...

¨åhhh underbart, hoppas ni hade det kul!

jag har inte sett ett endaste avsnitt av paradise hotel faktiskt, illa men sant :P

jenny sa...

Jag har haft det bra, dudå?

Anonym sa...

Ha en trevlig kväll kram kram

Anonym sa...

Ha en trevlig kväll kram kram

Anonym sa...

Ha en trevlig kväll kram kram

Anonym sa...

Snygg!

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL