Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, februari 11

GRATTIS LILLEBROR NU ÄR DU 13ÅR!!!

______________________________________________________________

Hörrni jag tror allt att herr vår tog till sig när jag skrev igår, för idag är det blå himmel och skinande sol ute, vilket jag tycker är passande då min lillebror blir hela 13vårar idag (tiden går så himla fort) Jag har förbaskat ont i huvudet men som Fridah sa en panodil och en sväng på stan är given. Ska kolla efter presenter till min älskade tjejer fyller år i helgen, jag åker ju till Göteborg imorgon så senare ikväll blir det tvätt och packning som gäller. Gårdagen var mysig och dengav en heldel både jag och Emelie pluggade järnet och idag har jag minsann fått gjort lite historia med! Hörs efter stan! Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL