Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, februari 11

AJAJ , KRÄFTA NÄSTA?

Åh vad man blir gladare av att solen kom fram från sitt gömställe idag. Jag har nyss packat klart oh tänkte nu ta en kall dusch innan jag kryper ner och kikar lite på nya OTH avsnitten som jag tydligen missat. Solande för tredje gången denna veckan idag, förstår inte varför jag aldrig lär mig. Min pigment suger, nu är jag i behov av kylbalsam men de är något jag brukar springa till mormor och få. Detta förklaras den kalla duschen som jag längtar till nu. Hörs imorgon, då blir det en buss resa till Göteborg som väntar efter skolan med katt och hela köret. Hur ja ska klara av att bära packningen är ett stort frågetecken men vafan IM STRONG RIGHT?


YES, YOU TOLD ME SO!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL